Wednesday, March 07, 2007

Now what do you call this?


Reading today's new i found horrible news about how 2 suicide bombers blew themselves up and killed 150 Shia's on their way to visit some sacred place.Muslims used to call those who blow themselves up killing tens of innocents martyrs especially if they are Jews or Infidels even in the Arab media they say(suicide bombers-according to foreign media) so as not to piss off Muslims,now i have a simple question for Muslims are those who killed these people martyrs as well?and if not what are they?Some will answer saying that if two Muslims fight,they will both go to hell,but didn't who blew themselves knew that?i asked someone about that and he told me ,no as Shias are not Muslims and they want to kill us that's why we have to get them first!!!! and is the solution to kill innocents with blowing yourself up?This is so gruppy if you want war then declare was but don't go killing innocents for nothing.

Labels:

10 Comments:

Blogger Urban_Infidel said...

This does not please God. No matter how you spin it.

I am looking forward to living in a world were people are not blowing themselves and others up for religion.

8:37 AM  
Blogger نكنييف الحنون said...

I know it may sound horrable... but French call this "le système de nettoyage complètement automatique"!

1:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7:05 PM  
Blogger Nah·det Masr said...

You know what is really horrible is that some of these murderere really believe that they are on a date with 72 virgins somewhere after their carnage!

2:15 AM  
Blogger Amenhotep®© said...

Anonymous:
thanks for your comment it really proves my point all the way,lol

3:02 PM  
Blogger Nah·det Masr said...

I don't know what is wrong with that anonymous shit! instead of discussing your post, he downright insults you and Nakneef! that's a real proof of mental retardedness!

10:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

مال اهلك والاسلام والمسلمين
يقتلوا بعض يموتوا بعض وانته مالك
ماتخليك في دينك احسن
احنا مثلا لانلوم عليك ان تعبد الله او تعبد المسيح او تعبد السيدة مريم
ولا شان لنا اذا كان البعض منكم يعتقد ان المسيح عيسي ابن الله اوان قريقا اخر منكم يعتقد انه هو الله ولكنه اتي متنكرا في صورة بشر قال ايه اصلي ربنا عايز يحس بمعاناة البشر اللي هو في الاساس خالقهم ولكنه (سبحانه تنزه عن كل نقص)
لا يستطيع تخيل المعاناة فاراد ان يعيش التجربه
وفريق اخر يعتقد انه مزيج من الخليط اله وبشر في نفس الوقت يعني كوكتيل

لاشان لنا فيما تعتقدون
اعبدوا اللي انتوا عاوزينه
لكم دينكم ولي دين

يبقي مالكش دعوه بالاسلام ولا المسلمين
مش كل شويه يطلع لي واحدابن مره وسخه يقولي دة الاسلام والمسلمين
مال اهاليكم
خليكم في صلبانكم وتماثيلكم


نكنييف مثلا
بيقول انه مسلم سابق وربنا هداة وارتد عن الاسلام وعمال يشتم ويسب في ام الاسلام والمسلمين وعايز يكفر الناس ويشككهم في دينهم ولما واحد يرد عليه يقوله انته ابن كلب عربي حقير
ماشي
هو سيادته بيقول انه مصري فرعوني مسلم سابق
ااقدر اعرف هو لما ارتد عن الاسلام ارتد ايضا عن عروبته ام ظل ابن كلب عربي وسخ حقير ابن مره وسخه
وهل الست ام حضرته ارتدت عن الاسلام واصبحت كافرة ام ظلت كما هي عربيه بنت كلب حقيرة
هل مفهوم الاسلام عنده مرتبط بالعروبه ام انه عنده عقدة نفسيه من العرب لان القران اتي بلسان عربي
ام انه يهودي يكره الاسلام والمسلمين في ان واحد

ايه مشكلتكم بالظبط
مال اهاليكم ومال الاسلام

7:42 PM  
Blogger Amenhotep®© said...

هايل,أحب جدا ان المسلمين يعبروا عن أخلاقهم طول الوقت رغم أن مفيش داعي لأن احنا متعايشين معاها طول الوقت,طبعا أنت تتكلم علي أساس أنني مسيحي رغم أنني لست مسيحيا أو يهوديا و لكن عند المسلمين هذه هي أسهل وسيلة للدفاع و هي ان تتهم الأخرين بأتهامات أو تسب دينهم و تبين نقائصه و أن لا تلتفت لنقائص دينك,تري أن فكرة المسيحية خرافة و لا تري خرافات الأسلام العديدة من الشجر المتكلم و البراق الطائر تحب هذه الخرافات و تصدقها و تستكثر أن يصدق غيرك خرافاته؟,لا تنظر لجوهر المسيحية كديانة محبة و تنظر فقط لفكرة الصلب و التثليث.لا تنظر للأسلام الذي دخل كل البلاد بالسيف و لا تري المسيحية التي انتشرت فقط بالدعوة و لم تبدأ الحروب الصليبية الا بعد 1000 عام من ظهور المسيحيةو لكن بماذا تسمي الفتوحات الأسلامية الني قضت علي حضارات و ثقافات و لغات بلاد كاملة بغرض نشر الدعوة؟تسخر من الصلبان و التماثيل و لا تتعجب لفكرة تقبيل المسلمين لحجر أسود لا نفع له و لا ضرر,لا يسب أحد في المسلمين الا كرد فعل من جراء ما يراه منهم طوال الوقت و ما فعله نكنيف هو أنه قام في اليحث في كتب التراث و رأي فظائع الدين و تناقضاتهو هذا ليس وليد اليوم فقد حدث في العصر العباسي و عندما شعر الحكام بالتهديد لدينهم الضعيف أغلقوا باب الأجتهاد و بدأ قتل المفكرين و المجتهدين,و لماذا تشكك أنت في معتقدات الأخرين و لا تريد للأخرين أن يشككوا في معتقدك؟لماذا تعطي لنفسك حق و تمنعه عن الأخرين؟اذا كان عندك دفاع تعال به و لكن لا تسب و تهاجم معتقدات الأخرين لتدافع عن عقيدتك ,العب غيرها.

7:04 AM  
Blogger Haytham Harfoush said...

Allow me to agree with you in every respect, no one has the right to kill innocent people what so ever their religion or beleives, no exceptions to this rule. And that apply to the muslims suicide bombers and all other killers in the world whatever name they got.

Kind regards.

6:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

لاتمس العقائد ولا الأديان خليك مع نفسك فى فضفضتك لاتتدخل فيما لايعنيك هذا مادعا اليه ديننا الحنيف يكفى ان الاسلام يعترف بالمسيحية كدين سماوى وبأن سيدنا عيسى نبى الله غير ذلك هو افتراء من جهلكم المدفون فى عقولكم الباطلة ثانيا لو كنت تكتب كذلك لتبحث عن شهرة او مجد لمدونتك فأنسى الموضوع ده خالص .....

4:10 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home